"Der PC läuft auf Standardtakt, dafür ist mein Android-Tablet übertaktet. Man muss einfach mit der Zeit gehen." « that
overclockers.at overclockers.at > Forum Index > Lifestyle > g33ks life & offtopic > Off Topic > namen nach tel nummer suchen

Author

Post A Reply

banjoe

forum slave
Registered: Jan 2003
hmm hab mir gedacht das war schon mal hier hab aber leider nix gefunden

gibt es überhaupt noch online-telefonbücher die sowas unterstützen??

mfg

Old Post 23.02.2005 - 17:47 banjoe is offline Click Here to See the Profile for banjoe Click here to Send banjoe a Private Message Find more posts by banjoe Add banjoe to your buddy list
Report to moderator Reply with quote

HowlingWolf

...
Registered: Jul 2001
ist afaik nach europ. datenschutzrichtlinie nicht erlaubt... sorry... es gab mal eine herold business data telefonbuch version die das konnte... war aber nur eine einzige version und die ist mittlerer weile veraltet.
.HW.

Old Post 23.02.2005 - 17:54 HowlingWolf is offline Click Here to See the Profile for HowlingWolf Click here to Send HowlingWolf a Private Message Visit HowlingWolf's homepage! Find more posts by HowlingWolf Add HowlingWolf to your buddy list

d3cod3

...
Registered: Aug 2002
mit handynummern geht das über a1 irgendwie. schau mal mit der suche hier im OT

Old Post 23.02.2005 - 17:56 d3cod3 is offline Click Here to See the Profile for d3cod3 Click here to Send d3cod3 a Private Message Find more posts by d3cod3 Add d3cod3 to your buddy list

Nockerl

unglücklich verliebt
Registered: Nov 2003
nummern nach namen meinst du? das gibt es über sms bei der telekom, schau einfach hier http://kundenbereich.aon.at/produkt...ms_auskunft.php

seas
ABIT NF7-S v.2.0, Athlon 2500+(AQXFA)@1833, 2x512 Kingston PC-3200, Sapphire Radeon 9800 PRO 380/340

70% of a human's weight is water. 70% of Chuck Norris' weight is his dick.

Old Post 23.02.2005 - 19:19 Nockerl is offline Click Here to See the Profile for Nockerl Click here to Send Nockerl a Private Message Find more posts by Nockerl Add Nockerl to your buddy list

Fabsko

OC Addicted

Registered: Mar 2003
http://www.overclockers.at/showthre...threadid=134646

And again: Kann mir wer verraten, warum er unter dem Suchbegriff "Rückwärtssuche" nichts findet ? Die Searchfunction funktioniert ja einwandfrei...

Old Post 23.02.2005 - 19:30 Fabsko is offline Click Here to See the Profile for Fabsko Click here to Send Fabsko a Private Message Find more posts by Fabsko Add Fabsko to your buddy list

coolpire.at

OC Addicted

Registered: Feb 2003
Der Hofer bietet so eine CD an. Rückwärtssuche ist dabei

Last edited by coolpire.at on 23.02.2005 at 19:36

Old Post 23.02.2005 - 19:34 coolpire.at is offline Click Here to See the Profile for coolpire.at Click here to Send coolpire.at a Private Message Visit coolpire.at's homepage! Find more posts by coolpire.at Add coolpire.at to your buddy list

GNU

Antikommunist
Registered: Nov 2003
Signature Image
Ave Caesar, morituri te salutant.

Verflucht seien die Vertreter der 68er, deren Philosophie uns in schlimmere Zeiten brachte!

Old Post 23.02.2005 - 21:49 GNU is offline Click Here to See the Profile for GNU Click here to Send GNU a Private Message Visit GNU's homepage! Find more posts by GNU Add GNU to your buddy list

flying_teapot

Undiskutant
Registered: Jun 2000
Die Rufnummernidentifikation gibt es als gratis Service in der "3" Zone auf meinem Handy...

Nostalgia.
Signature Image
"Wir haben das Programm mit SUPERMON disassembliert, und danach einen Hexdump erstellt."
Wer der Herde hinterher läuft folgt den @rschlöchern.
--> Support your Community ! shop.overclockers.at <--

Old Post 23.02.2005 - 22:03 flying_teapot is offline Click Here to See the Profile for flying_teapot Click here to Send flying_teapot a Private Message Visit flying_teapot's homepage! Find more posts by flying_teapot Add flying_teapot to your buddy list

banjoe

forum slave
quote:

Originally posted by fabsko
And again: Kann mir wer verraten, warum er unter dem Suchbegriff "Rückwärtssuche" nichts findet ? Die Searchfunction funktioniert ja einwandfrei...

vielleicht weil er DAS wort nich im search eingegeben hat

edit: trozdem danke für die links

Old Post 25.02.2005 - 02:03 banjoe is offline Click Here to See the Profile for banjoe Click here to Send banjoe a Private Message Find more posts by banjoe Add banjoe to your buddy list

Fabsko

OC Addicted

Registered: Mar 2003
Aber ich habs eingegeben ...

Und finden tut er trotzdem nichts.

#edit#

Damn, mir fallt grad auf: ich hab "er" geschrieben - damit mit ich der Suchmaschine

Old Post 25.02.2005 - 13:50 Fabsko is offline Click Here to See the Profile for Fabsko Click here to Send Fabsko a Private Message Find more posts by Fabsko Add Fabsko to your buddy list

banjoe

forum slave
aaaaaaah

Old Post 25.02.2005 - 21:32 banjoe is offline Click Here to See the Profile for banjoe Click here to Send banjoe a Private Message Find more posts by banjoe Add banjoe to your buddy list
All times are GMT +1 hour. The time now is 20:52.

Post A Reply

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: