"Der PC läuft auf Standardtakt, dafür ist mein Android-Tablet übertaktet. Man muss einfach mit der Zeit gehen." « that

[1] 2 »  
Author

Post A Reply

Staly

Big d00d
Registered: Dec 2003
früher beheimatete er einen 233 MMX (respeckt ) und sah so aus : (früher hatte er halt noch keine "wheels")
2003_0717_001446aa.jpg
dan machte ich nach und nach die modifikationen auser das lackieren überlies ich einen kumpel ;-)
vor kurzem hatte ich meine untere ccf abgebrochen werd 2 neue bestellen und de alte unten als unterbodenbeleuchtung rein.

click to enlarge click to enlarge

Freu mich auf Kritiken!!
Mfg staly

Last edited by Staly on 03.03.2004 at 10:00

Old Post 03.03.2004 - 00:38 Staly is offline Click Here to See the Profile for Staly Click here to Send Staly a Private Message Find more posts by Staly Add Staly to your buddy list
Report to moderator Reply with quote

Croatianlegend

Quid Pro Quo
Registered: Mar 2003
nicht schlecht was du da geschaft hast sieht richtig sahne aus.

wieviel zeit hast dafür gebraucht?

mfg
Q6600@3GHZ,Zalman9500AT,Asus P5QD Turbo,128GB Samsung SSD 830,500GB Samsung Storage,4GB Samsung PC6400,SilverStone Decathlon 850Watt NT,LiteOn 20A1S,HPw2207h,Gainward GTX280

Old Post 03.03.2004 - 00:42 Croatianlegend is offline Click Here to See the Profile for Croatianlegend Click here to Send Croatianlegend a Private Message Find more posts by Croatianlegend Add Croatianlegend to your buddy list

Staly

Big d00d
THX
was net genau hab immer was gmacht wenns me zaht hat!
naja aber wenn man so alles summiert 2 tage sicher

Old Post 03.03.2004 - 00:44 Staly is offline Click Here to See the Profile for Staly Click here to Send Staly a Private Message Find more posts by Staly Add Staly to your buddy list

manso

Big d00d

Registered: Jan 2003
schönes case
vielleicht machst die bilder nicht so groß ...
ist ja der isdn killer

Old Post 03.03.2004 - 00:49 manso is offline Click Here to See the Profile for manso Click here to Send manso a Private Message Find more posts by manso Add manso to your buddy list

Staly

Big d00d
habs eh extra verkleinert *gg*

Old Post 03.03.2004 - 00:50 Staly is offline Click Here to See the Profile for Staly Click here to Send Staly a Private Message Find more posts by Staly Add Staly to your buddy list

Gary

CPU Fetischist

Registered: Apr 2000
Sehr sauber gemacht

Ist ein sehr schönes Case geworden "Aus Alt mach Neu"
Man sieht das viel Arbeit drinsteckt.

greetz

Gary
System : Black CS 901 Tower (best ever), Dual Xeon Nocona 3,6 Ghz, 4 Gbyte ECC Kingston PC 2700er, 2 x 250 Gbyte SATA, ASUS X800PRO, Audigy;

Old Post 03.03.2004 - 00:50 Gary is offline Click Here to See the Profile for Gary Click here to Send Gary a Private Message Visit Gary's homepage! Find more posts by Gary Add Gary to your buddy list

Missile

P.I.M.P
Registered: Dec 2001
nett! die cs gravur hätte zwar nicht sein müssen, aber als ganzes find ich den tower sehr aufgefrischt.

ich weiß noch, wie beim saturn und mediamarkt überall diese gehäuse ausgestellt waren.. das waren noch zeiten.
Signature Image
EPoX 8RDA3+ Rev. 2.1, AMD Duron MIXIB 1600 @ 2350MHz , 1024MB GEiL Golden Dragon PC3500, Hitachi Deskstar 7K250 80GB 8MB S-ATA, Samsung SpinPoint P80 160GB 8MB S-ATA, Powercolor Evil MasterII Radeon 8500pro (298/290Mhz), LG Electronics W8525B-R 52x32x52x, Compucase CI-6919 + Window, Tagan TG-380-U01 380W, Coolermaster Aerogate 1, Noiseblocker Badboy AMD + NB S4, 2x Noiseblocker SX2 rev. 2.0

Old Post 03.03.2004 - 01:03 Missile is offline Click Here to See the Profile for Missile Click here to Send Missile a Private Message Visit Missile's homepage! Find more posts by Missile Add Missile to your buddy list

Staly

Big d00d
den CS sandstrahl hab ich vor 1.6 gemacht *Gg*

Old Post 03.03.2004 - 01:08 Staly is offline Click Here to See the Profile for Staly Click here to Send Staly a Private Message Find more posts by Staly Add Staly to your buddy list

NebuchadnezzaR

not a slave
Registered: Apr 2003
jo is wirklich ne gelungene rundum erneuerung!

p.s: schon ma was von thumbnails gehört?? plz ändern..
Puhba!?

Old Post 03.03.2004 - 01:28 NebuchadnezzaR is offline Click Here to See the Profile for NebuchadnezzaR Click here to Send NebuchadnezzaR a Private Message Find more posts by NebuchadnezzaR Add NebuchadnezzaR to your buddy list

HeuJi

OC Addicted
Registered: Jul 2001
Den Case kenn ich auch... Ist von Highscreen Vobis stimmts?
Sowas hab ich schon vor mehreren Jahren verschmissen.

Old Post 03.03.2004 - 08:10 HeuJi is offline Click Here to See the Profile for HeuJi Click here to Send HeuJi a Private Message Find more posts by HeuJi Add HeuJi to your buddy list

semteX

Hello there...
Registered: Oct 2002
quote:

Originally posted by Staly
den CS sandstrahl hab ich vor 1.6 gemacht *Gg*
wennst gesagt hättest "vor 1.0" dann wärs a ausrede gewesn :P

gfällt mir.. tolles beispiel, wie man aus crapcases noch wirklich was machn kann! mach weiter so

mhm

naja bissi kritik muss auch sein

die räder sind ned umbedingt mein fall (ich würd sie "unter den tower" schieben wenns ihn ned grad herumfährst.

Das window ist relativ einfallslos naja.. die blaue ccf ist auch so ne typische "geschmackssache"

add: ich weiß, dass ma mim foto und blitz sofort jeden abdruck am lack sieht bist da nochmal mit klarlack drüber? bzw welchn lack hast verwendet?`

Old Post 03.03.2004 - 08:22 semteX is offline Click Here to See the Profile for semteX Click here to Send semteX a Private Message Find more posts by semteX Add semteX to your buddy list

BigJuri

Reservoir Dog
Registered: Jan 2003
Wirklich schön gemacht, auch wenn die CS-Gravur und die CCFs nicht hätten sein müssen.

Old Post 03.03.2004 - 08:31 BigJuri is offline Click Here to See the Profile for BigJuri Click here to Send BigJuri a Private Message Find more posts by BigJuri Add BigJuri to your buddy list

Staly

Big d00d
jo der woa vom vobis oder so

@semteX : was meinst mit unter den tower? naja werd ma vieleicht mal füße dafür kaufen das werd ich aber noch sehen! jo stimmt am window hät ich was anders machen können. und was passt net an der ccf?!
ne hab keinen klarlack drüber is n normaler Autolack
und was habt ihr den alle gegen CS ? *Gg*

Thx staly

Old Post 03.03.2004 - 10:05 Staly is offline Click Here to See the Profile for Staly Click here to Send Staly a Private Message Find more posts by Staly Add Staly to your buddy list

SockE

Banned
Registered: Oct 2002
schaut nice aus.
wenigstens einer der cs spielt
Progamer
Spieler auf sehr hohem spielerischem Niveau, die regelmäßig trainieren und auch an internationalen Wettkämpfen teilnehmen. Für Pro-Gamer steht der Erfolg und der Gewinn von Preisen an erster Stelle.

Old Post 03.03.2004 - 17:08 SockE is offline Click Here to See the Profile for SockE Find more posts by SockE

aNtraXx

trailer park king
Registered: Apr 2002
sehr nice. sieht sehr genial aus. bis auf das window was meiner meinung hässlich ist. rund bringts einfach nicht aber ok . ansonsten tiptop
Signature Image
Originally posted by DAO (12.12.02): ich find katzen im normalen haushalt sinnlos, hunde ebenfalls also kann mas essen
Originally posted by HaBa (15.3.06): Nobody ****s with the HaBa
Originally babbled by ???: volle hittn niedaschittn - plunzenfett und kreidebleich pontigoner österreich (insider FQ 03)
Originally posted by hynk (19.6.06): ois danke kriagst oba a bissi an homosex von mir

Old Post 03.03.2004 - 18:22 aNtraXx is offline Click Here to See the Profile for aNtraXx Click here to Send aNtraXx a Private Message Visit aNtraXx's homepage! Find more posts by aNtraXx Add aNtraXx to your buddy list
All times are GMT +1 hour. The time now is 08:37.

Post A Reply
[1] 2 »  

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: