"Der PC läuft auf Standardtakt, dafür ist mein Android-Tablet übertaktet. Man muss einfach mit der Zeit gehen." « that
Thread rating

[1] 2 3 »  
Author

Post A Reply

antonio

forum slave
Registered: Mar 2004
Hier sehts nun, wie mein Tower geworden ist.
Ich hoffe, es gefällt euch. Es gibt ein paar kleine fehler, aber ich denke, ihr werdets das schon rausfinden

*EDIT*
schaut's euch an unten beim ist mir ein fehler passiert. werd morgen sofort ausgebessert ...

Last edited by antonio on 28.05.2004 at 12:23

Old Post 09.04.2004 - 01:48 antonio is offline Click Here to See the Profile for antonio Click here to Send antonio a Private Message Visit antonio's homepage! Find more posts by antonio Add antonio to your buddy list
Report to moderator Reply with quote

relaX

Big d00d
gefällt mir!
"der den sie aff3 nannten"

Old Post 09.04.2004 - 01:53 relaX is offline Click Here to See the Profile for relaX Click here to Send relaX a Private Message Find more posts by relaX Add relaX to your buddy list

D-Man

knows about the word
Registered: Feb 2003
für meine geschmack zu bunt aber das gitter gefällt mir!
Signature Image

Old Post 09.04.2004 - 01:53 D-Man is online now Click Here to See the Profile for D-Man Click here to Send D-Man a Private Message Find more posts by D-Man Add D-Man to your buddy list

antonio

forum slave
@duck: ja, die farben gefallen mir nun mal
@relaX: mir gefällt deins am besten
Signature Image
g0t shuttle
===========

Old Post 09.04.2004 - 01:55 antonio is offline Click Here to See the Profile for antonio Click here to Send antonio a Private Message Visit antonio's homepage! Find more posts by antonio Add antonio to your buddy list

SockE

Banned
Registered: Oct 2002
stylisches farbspiel, gefällt mir
Progamer
Spieler auf sehr hohem spielerischem Niveau, die regelmäßig trainieren und auch an internationalen Wettkämpfen teilnehmen. Für Pro-Gamer steht der Erfolg und der Gewinn von Preisen an erster Stelle.

Old Post 09.04.2004 - 11:38 SockE is offline Click Here to See the Profile for SockE Find more posts by SockE

moidaschl

Vollzeit-Hackler
Registered: Aug 2002
wie scho im anderen thread gesagt

echt nett

wie wurde das gitter befestigt?

Old Post 09.04.2004 - 12:32 moidaschl is offline Click Here to See the Profile for moidaschl Click here to Send moidaschl a Private Message Visit moidaschl's homepage! Find more posts by moidaschl Add moidaschl to your buddy list

bluefoxx

Registered: Oct 2001
@case: nicht so meins,...

@gitter: wo bekommt man _genau_ dieses, mit diesem muster?

tia
flickr!

Nissl: I pay very like a prinzessin!

Old Post 09.04.2004 - 19:29 bluefoxx is offline Click Here to See the Profile for bluefoxx Click here to Send bluefoxx a Private Message Find more posts by bluefoxx Add bluefoxx to your buddy list

Neocron

forum slave
Registered: Aug 2003
das mit dem gitter würd mich auch intressieren, wo du das kriegst
ich glaub aber der baumax hat so zeugs...
<18:50:06> <markus0r> sowjetisch which school have you attended....because your englisch is pretty good [/IRONIC]
<18:50:35> <sowjetisch> i developed my english myself.

Old Post 09.04.2004 - 20:08 Neocron is offline Click Here to See the Profile for Neocron Click here to Send Neocron a Private Message Visit Neocron's homepage! Find more posts by Neocron Add Neocron to your buddy list

antonio

forum slave
@blue & neocron: ja bei baumax gibt es zu kaufen
Signature Image
g0t shuttle
===========

Old Post 09.04.2004 - 20:54 antonio is offline Click Here to See the Profile for antonio Click here to Send antonio a Private Message Visit antonio's homepage! Find more posts by antonio Add antonio to your buddy list

3SP

fliegt!
Registered: May 2003
quote:

Originally posted by SockE
stylisches farbspiel, gefällt mir

ack!

und die kleine tunings schauen auch sehr nice aus.
gelungen!
Intel Core 2 Duo E8400 @ boxed|Asus P5K|2 x 1024MB Corsair XMS2 CL4 PC2-800|Gainward Bliss 8800GTS PCX|WD Caviar 320GB|Samsung Spinpoint 160GB|IBM Deskstar 80GB|Creative Soundblaster X-fi Music|Teufel CEM Power Edition

Austrian Aviation Net

Old Post 09.04.2004 - 20:56 3SP is offline Click Here to See the Profile for 3SP Click here to Send 3SP a Private Message Find more posts by 3SP Add 3SP to your buddy list

Cyberfreak

Back to my Mac
Registered: Dec 2003
Sieht nicht schlecht aus. Das gitter gefällt mir auch zimlich gut. NUr wirkli a bissi viel Farbe, aber sonst gefällts mi.

Mfg Cyber
MacBook Pro C2D 2,16 GHz - 2048 MB RAM - 120 GB HDD - ATI Radeon x1600

www.askoe-oedt.at
www.energieundlebensfreude.at

Old Post 09.04.2004 - 20:59 Cyberfreak is offline Click Here to See the Profile for Cyberfreak Click here to Send Cyberfreak a Private Message Visit Cyberfreak's homepage! Find more posts by Cyberfreak Add Cyberfreak to your buddy list

antonio

forum slave
kann ja mal die lichter oben ausschalten
Signature Image
g0t shuttle
===========

Old Post 09.04.2004 - 21:17 antonio is offline Click Here to See the Profile for antonio Click here to Send antonio a Private Message Visit antonio's homepage! Find more posts by antonio Add antonio to your buddy list

Neocron

forum slave
Registered: Aug 2003
antonio, und wie nennt sich dieses gitter genau?
<18:50:06> <markus0r> sowjetisch which school have you attended....because your englisch is pretty good [/IRONIC]
<18:50:35> <sowjetisch> i developed my english myself.

Old Post 10.04.2004 - 08:58 Neocron is offline Click Here to See the Profile for Neocron Click here to Send Neocron a Private Message Visit Neocron's homepage! Find more posts by Neocron Add Neocron to your buddy list

antonio

forum slave
*Update*
siehe 1. Post
Signature Image
g0t shuttle
===========

Old Post 16.05.2004 - 23:01 antonio is offline Click Here to See the Profile for antonio Click here to Send antonio a Private Message Visit antonio's homepage! Find more posts by antonio Add antonio to your buddy list

relaX

Big d00d
nais !
"der den sie aff3 nannten"

Old Post 16.05.2004 - 23:04 relaX is offline Click Here to See the Profile for relaX Click here to Send relaX a Private Message Find more posts by relaX Add relaX to your buddy list
All times are GMT +1 hour. The time now is 08:13.

Post A Reply
[1] 2 3 »  

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: