"Ich habe in diesem Leben genau 2 Stimmen: An der Wahlurne und an der Kassa ..." « WONDERMIKE

[1] 2 »  
Author

Post A Reply

Galaxius

forum slave
Registered: Oct 2001
Picture Update am weiter unten im Thread

Ja das is a Bildl von meim PC, allerdings noch mit altem Innenleben .
(Und schiach verkabelt, hab leider kein aktuelleres Bild )

click to enlarge click to enlarge

"Würden alle Menschen auf Rauchen verzichten, gäbe es 1/3 weniger Krebserkrankungen auf der Welt."
Zitat aus "Herold - Innere Medizin"

Last edited by Galaxius on 03.05.2003 at 13:52

Old Post 05.06.2002 - 23:24 Galaxius is offline Click Here to See the Profile for Galaxius Click here to Send Galaxius a Private Message Find more posts by Galaxius Add Galaxius to your buddy list
Report to moderator Reply with quote

Heuling

Bla bla bla
Registered: Mar 2001
farben sind nice,was mir ned passt, is das riesen window...weil ide hd käfige sind so erbärmlich hässlich...
#1: RC-Planes...hrhr
#2: CPU: i7-3930K | Brettl: Asus Rampage IV Extreme | Ram: Kingston 16GB | Grak: R9 290 @ X | Storage: SSD 830, + 8TB 0815 Stuff |

Old Post 06.06.2002 - 09:46 Heuling is offline Click Here to See the Profile for Heuling Click here to Send Heuling a Private Message Find more posts by Heuling Add Heuling to your buddy list

Galaxius

forum slave
Mich störts nicht. Inzwischen ist innen alles ausgetauscht, bis auf den NIC, und wenn ich schon allen zeigen will, wies in meinem Computer ausschaut, muß man halt auch die häßlichen inneren Werte zeigen

Auserdem würds mit einem kleineren Fenster meiner Meinung nach blöde ausschaun, mein Gesamtkonzept verlangt das so
"Würden alle Menschen auf Rauchen verzichten, gäbe es 1/3 weniger Krebserkrankungen auf der Welt."

Old Post 06.06.2002 - 09:52 Galaxius is offline Click Here to See the Profile for Galaxius Click here to Send Galaxius a Private Message Find more posts by Galaxius Add Galaxius to your buddy list

Heuling

Bla bla bla
Registered: Mar 2001
jojo...is scho klarwar ja nur meine wertlose meinung
#1: RC-Planes...hrhr
#2: CPU: i7-3930K | Brettl: Asus Rampage IV Extreme | Ram: Kingston 16GB | Grak: R9 290 @ X | Storage: SSD 830, + 8TB 0815 Stuff |

Old Post 06.06.2002 - 09:55 Heuling is offline Click Here to See the Profile for Heuling Click here to Send Heuling a Private Message Find more posts by Heuling Add Heuling to your buddy list

Cingulum

Big d00d
Registered: Feb 2002
das blowhole gefällt mir - aber was ist das für eine farbe von der oberen neon (wenn es eine ist) ?
sicher kein anästhesist mehr !

Old Post 06.06.2002 - 10:07 Cingulum is offline Click Here to See the Profile for Cingulum Click here to Send Cingulum a Private Message Find more posts by Cingulum Add Cingulum to your buddy list

Fanky

Little Overclocker

Registered: Mar 2002
die farben von den leuchten gefallen mir persönlich net schlecht.

is de zweite a gelbe coldcathode, oder????

Old Post 06.06.2002 - 11:03 Fanky is offline Click Here to See the Profile for Fanky Click here to Send Fanky a Private Message Visit Fanky's homepage! Find more posts by Fanky Add Fanky to your buddy list

Galaxius

forum slave
Nein, oben ist eine rote! Cold Cathode, unten eine blaue

und @ Heuling, i find deine Meinung net wertlos

Old Post 06.06.2002 - 21:22 Galaxius is offline Click Here to See the Profile for Galaxius Click here to Send Galaxius a Private Message Find more posts by Galaxius Add Galaxius to your buddy list

Daywalker

im Stress

Registered: Apr 2002
beleuchtung ist jedendfalls w00t, gibts nix
blowhole verleiht dem ganzen noch an elden charakter..

mir grfallts

Old Post 06.06.2002 - 21:26 Daywalker is offline Click Here to See the Profile for Daywalker Click here to Send Daywalker a Private Message Visit Daywalker's homepage! Find more posts by Daywalker Add Daywalker to your buddy list

SHARINGAN

Inactive
Registered: Jun 2002
mhh die farbmischung schaut net schlecht aus aber das fenster und soweiter schaut einwenig fad aus.

Old Post 29.10.2002 - 23:42 SHARINGAN is offline Click Here to See the Profile for SHARINGAN Click here to Send SHARINGAN a Private Message Find more posts by SHARINGAN Add SHARINGAN to your buddy list

Guest

Guest

Registered: Not Yet
Gfallt ma, hast aber irgendwann vieleicht Pics mit einer besseren Farbwiedergabe? Weil das Case schaut so grünlich aus, das wirds doch in echt nicht sein, oder...?

Old Post 30.10.2002 - 13:28

pro

OC Addicted

Registered: Apr 2001
die startelektronik haengt auch so drin herum

sauber gmacht hast find ich, kabel koenntest nur noch besser verlegen

Old Post 30.10.2002 - 13:38 pro is offline Click Here to See the Profile for pro Click here to Send pro a Private Message Visit pro's homepage! Find more posts by pro Add pro to your buddy list

Juggernout

Focus.
Registered: Jul 2002
Die Frabmischung werd ich ma "abkupfern" !

Thx und nette Beleuchtung !

MfG

Old Post 30.10.2002 - 16:22 Juggernout is offline Click Here to See the Profile for Juggernout Click here to Send Juggernout a Private Message Find more posts by Juggernout Add Juggernout to your buddy list

rider

We work hard-We play hard
Registered: Jan 2003
die farben und window sind nice aber der kabelsalat stört mich

mfg
COMPUTER ARBEITEN BINAER: ENTWEDER SIE FUNKTIONIEREN ODER SIE SIND KAPUTT

Old Post 26.04.2003 - 11:36 rider is offline Click Here to See the Profile for rider Click here to Send rider a Private Message Find more posts by rider Add rider to your buddy list

Galaxius

forum slave
Picture Update:

click to enlarge click to enlarge click to enlargeclick to enlarge

Old Post 29.04.2003 - 13:26 Galaxius is offline Click Here to See the Profile for Galaxius Click here to Send Galaxius a Private Message Find more posts by Galaxius Add Galaxius to your buddy list

The Source

Big d00d
Registered: Apr 2003
Nice Case nur abissal aufräumen noch!!
Signature Image
Das Wort heißt Nukular!!
Uni Leoben

Old Post 30.04.2003 - 10:18 The Source is offline Click Here to See the Profile for The Source Click here to Send The Source a Private Message Find more posts by The Source Add The Source to your buddy list
All times are GMT +1 hour. The time now is 10:24.

Post A Reply
[1] 2 »  

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: