"Ich habe in diesem Leben genau 2 Stimmen: An der Wahlurne und an der Kassa ..." « WONDERMIKE

[1] 2 3 »  
Author

Post A Reply

FireGuy

Administrator
der Spalter
Registered: Mar 2000
Und wieder einen Schritt weiter, mein Lancase auch echt Lantauglich zu machen
click to enlarge click to enlarge click to enlarge click to enlarge click to enlarge

Old Post 28.06.2003 - 18:39 FireGuy is offline Click Here to See the Profile for FireGuy Click here to Send FireGuy a Private Message Visit FireGuy's homepage! Find more posts by FireGuy Add FireGuy to your buddy list
Report to moderator Reply with quote

Nightstalker

Hausmeister
Registered: Jan 2002
sick

find das aber lustig.

Seh ich das richtig, der ist ausziehbar???
There's more to fight for than to die for! | Nightstalker
System: Intel E6850 | Asus P5K-Del | 2*1024 MB OCZ PC2-8500 @5-5-5-15 | GeForce 8800GTX 650:1050 || Cooling: CPU > Water@Nexxos XP Gold | GfX > Air/Default || Storage: 2*120 GB Raid 0, 1*500 GB
MM Architektur - Heimwerkercontest

Old Post 28.06.2003 - 18:40 Nightstalker is offline Click Here to See the Profile for Nightstalker Click here to Send Nightstalker a Private Message Find more posts by Nightstalker Add Nightstalker to your buddy list

Gex

Oralapostel
Registered: Jan 2001
wuaha, w00test
Die Welt - ein Tor
Zu tausend Wüsten stumm und kalt!
Wer das verlor,
Was du verlorst, macht nirgends Halt.
aus: Nietzsche: "Vereinsamt"

Old Post 28.06.2003 - 19:02 Gex is offline Click Here to See the Profile for Gex Click here to Send Gex a Private Message Visit Gex's homepage! Find more posts by Gex Add Gex to your buddy list

darkblue

back
Registered: Aug 2002

GEIL
CPU: Intel Core2 Extreme QX6700 | MoBo: ASUS P5WDG WS Professional | RAM: 4096MB Corsair XMS2 PC6400U cl4 | GPU: Radeon X1950pro 512MB | WAK

Old Post 28.06.2003 - 19:03 darkblue is offline Click Here to See the Profile for darkblue Click here to Send darkblue a Private Message Find more posts by darkblue Add darkblue to your buddy list

WONDERMIKE

Administrator
wer kennt diesen Mann?
Registered: Jul 2001
hoho wenn jetzt noch der Strom vom Netzteil kommt
ich bin eher wie die susi von herzblatt d3cod3

Old Post 28.06.2003 - 19:04 WONDERMIKE is offline Click Here to See the Profile for WONDERMIKE Click here to Send WONDERMIKE a Private Message Find more posts by WONDERMIKE Add WONDERMIKE to your buddy list

Nightstalker

Hausmeister
Registered: Jan 2002
Naja unten drinnen einen Kühlschrank oben der Griller, an der seite vielleicht ein Tischchen zum hochklappen hm? Naja und eine Besteckschublade wär noch w00t! hrhrhr

Ach ja das ganze dann noch auf Rollen wenn geht.

MfG
There's more to fight for than to die for! | Nightstalker
System: Intel E6850 | Asus P5K-Del | 2*1024 MB OCZ PC2-8500 @5-5-5-15 | GeForce 8800GTX 650:1050 || Cooling: CPU > Water@Nexxos XP Gold | GfX > Air/Default || Storage: 2*120 GB Raid 0, 1*500 GB
MM Architektur - Heimwerkercontest

Old Post 28.06.2003 - 19:05 Nightstalker is offline Click Here to See the Profile for Nightstalker Click here to Send Nightstalker a Private Message Find more posts by Nightstalker Add Nightstalker to your buddy list

Guest

Guest

Registered: Not Yet
quote:

Originally posted by Nightstalker
Naja unten drinnen einen Kühlschrank oben der Griller, an der seite vielleicht ein Tischchen zum hochklappen hm? Naja und eine Besteckschublade wär noch w00t! hrhrhr

Ach ja das ganze dann noch auf Rollen wenn geht.

MfG

Old Post 28.06.2003 - 19:54

Mr.Ed

Big d00d
Registered: Dec 2002
oh - my - friggin - g-o-d...
FG, du bist ein Freak!

Auf der nächsten LAN (so ich mal wirklich eine von innen sehen sollte), bring ich Spieße (und Bier, von mir aus auch Salat) mit und lad mich bei dir zum Essen ein.

Irgendwie gefällt mir diese angedeutete ****-the-establishent-Einstellung: Da baut alle Welt Lüfterbatterien, Turbinen, Airducts, Wasserkühlungen, Pelztiere, Kompressoren, Trockeneisverdampfer und was weiß der Henker noch alles, aber was macht unser Lüfterverkäufer? Er haut sich einen GRILLER ins Case...

Wie soll das weitergehen? Vom Casedach baumelnde Ferkellampen, damit der CPU nicht kalt wird?
Saftiges Steak: "Ich behandel meine IDE Kabel so wie sies verdient haben"

Ernährungstipp: Jeden 2. Tag ein Stück Rindfleisch oder Schwein passt schon... Hendl is
irgendwie kein richtiges Fleisch, des geht ziemlich immer.

Old Post 28.06.2003 - 20:22 Mr.Ed is offline Click Here to See the Profile for Mr.Ed Click here to Send Mr.Ed a Private Message Find more posts by Mr.Ed Add Mr.Ed to your buddy list

Marius

OC Addicted
Registered: May 2002
w00t 0wnage toppest !!!

Old Post 28.06.2003 - 20:26 Marius is offline Click Here to See the Profile for Marius Click here to Send Marius a Private Message Visit Marius's homepage! Find more posts by Marius Add Marius to your buddy list

Xan

Super Moderator
Strogg!
Registered: Jul 2000
quote:

Originally posted by Mr.Ed
aber was macht unser Lüfterverkäufer?

woot fg

Old Post 28.06.2003 - 20:28 Xan is offline Click Here to See the Profile for Xan Click here to Send Xan a Private Message Find more posts by Xan Add Xan to your buddy list

Guest

Guest

Registered: Not Yet
FREAAAAK! Wow! Auch wenn mir ein Caipirinha oder Frozen Magharita Mod lieber wäre. Direkt mit Icecrusher und allem drum und dran.

Old Post 28.06.2003 - 20:28

Daroude

OC Addicted
Registered: Jul 2002
Kann einiges *daumenhoch*

Old Post 28.06.2003 - 20:29 Daroude is offline Click Here to See the Profile for Daroude Click here to Send Daroude a Private Message Visit Daroude's homepage! Find more posts by Daroude Add Daroude to your buddy list

Mr.Ed

Big d00d
Registered: Dec 2002
quote:

Originally posted by Saftiges Steak
FREAAAAK! Wow! Auch wenn mir ein Caipirinha oder Frozen Magharita Mod lieber wäre. Direkt mit Icecrusher und allem drum und dran.
Dachte mir schon, dass ein Steak zu Grillern ein eher gespanntes Verhältnis hat...

@fg: Sieh zu, dass du auf der nächsten LAN neben jemand mit einem Mini-Kühlschrank zu sitzen kommst und dann "Party on!"
Saftiges Steak: "Ich behandel meine IDE Kabel so wie sies verdient haben"

Ernährungstipp: Jeden 2. Tag ein Stück Rindfleisch oder Schwein passt schon... Hendl is
irgendwie kein richtiges Fleisch, des geht ziemlich immer.

Old Post 28.06.2003 - 20:31 Mr.Ed is offline Click Here to See the Profile for Mr.Ed Click here to Send Mr.Ed a Private Message Find more posts by Mr.Ed Add Mr.Ed to your buddy list

FireGuy

Administrator
der Spalter
Registered: Mar 2000
Naja, so eine Kühlbox habi eh schon für die Lans

Old Post 29.06.2003 - 00:12 FireGuy is offline Click Here to See the Profile for FireGuy Click here to Send FireGuy a Private Message Visit FireGuy's homepage! Find more posts by FireGuy Add FireGuy to your buddy list

Viper780

Er ist tot, Jim!
Registered: Mar 2001
des hat stil!
jetzt weis ich warum du keinen AMD mehr drinne hasst.
ein P4 heizt einfach mehr *g*
SSL Zertifikate ---> Windows 7 Sammelbestellung ab 45¤ pro Lizenzsticker <---

Glück bedeutet einen anständigen Martini, ein anständiges Essen, eine anständige Zigarre und eine anständige Frau ... oder eine unanständige Frau - je nachdem, wie viel Glück man verkraften kann. (Richard Burns)

Old Post 29.06.2003 - 00:18 Viper780 is offline Click Here to See the Profile for Viper780 Click here to Send Viper780 a Private Message Find more posts by Viper780 Add Viper780 to your buddy list
All times are GMT +1 hour. The time now is 22:13.

Post A Reply
[1] 2 3 »  

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: