"Eine Stimme, die uns vertraut war, schweigt." « flying_teapot

[1] 2 3 »  
Author

Post A Reply

Cobase

Mr. RAM
Registered: Jun 2001
OMFG, ein Silent-Gehäuse von Zalman!

Link

U.a. mit Heatpipe-CPU und Heatpipe-VGA Kühler!
Außerdem sind beide Seitenwände komplett als Kühlelemente (Rippen) ausgelegt!

Einfach a Wahnsinn...
Ignazio Silone: Der neue Faschismus wird nicht sagen: Ich bin der Faschismus. Er wird sagen: Ich bin der Antifaschismus.
Johann Wolfgang von Goethe: Wer sich den Gesetzen nicht fügen lernt, muß die Gegend verlassen, wo sie gelten.
Konrad Adenauer: Alles, was die Sozialisten vom Geld verstehen, ist die Tatsache, daß sie es von anderen haben wollen.

Old Post 12.07.2003 - 23:45 Cobase is offline Click Here to See the Profile for Cobase Click here to Send Cobase a Private Message Find more posts by Cobase Add Cobase to your buddy list
Report to moderator Reply with quote

BooTes

Octocat!
Registered: Sep 2002
Absolut genial !!! Das Design sagt mir allerdings weniger zu... was sollen die lustigen Griffe und Rollen...

Old Post 13.07.2003 - 07:23 BooTes is offline Click Here to See the Profile for BooTes Click here to Send BooTes a Private Message Find more posts by BooTes Add BooTes to your buddy list

hanzi

flawless victory.

Registered: Nov 2002

Wann gibts das bei uns?
First keep the peace within yourself, then you can also bring peace to others.

Old Post 13.07.2003 - 10:21 hanzi is offline Click Here to See the Profile for hanzi Click here to Send hanzi a Private Message Find more posts by hanzi Add hanzi to your buddy list

Biber

likes sushi
Registered: Oct 2002
äh......geil??
will ich auch haben.....wann bei uns...wieviel geld......und vor allem welche temps......ma das sind wieder fragen.....
hoffe sie könne bald beantwortet werden......
P4 2.4c @ 3.45ghz cooled by ZERN Delta DS-UG @ 22°/ 28° || RADEON 9500 @ 9700 cooled by HEATTRAP Radeon SE || Samsung p80 160Gb & Hitatchi 120Gb|| ASUS P4P800 NB cooled by AC Twindplex C|| TSP 350 || Mosel DDR 400 ||

AGAINST STEAM!!!!

Old Post 13.07.2003 - 10:25 Biber is offline Click Here to See the Profile for Biber Click here to Send Biber a Private Message Find more posts by Biber Add Biber to your buddy list

BooTes

Octocat!

Old Post 13.07.2003 - 10:28 BooTes is offline Click Here to See the Profile for BooTes Click here to Send BooTes a Private Message Find more posts by BooTes Add BooTes to your buddy list

Murph

new and improved!
Registered: Dec 2001
OMFG!

3.06er HT P4 + GFFX und alles ohne lüfter! *sich kaum zurückhalten kann*
flotte Kiste: E7400 2.8@3.0 (282 FSB stockcooled/353 DDR [2gig]) - Vista32 - Asus 9800 GTX+ - Storage 500int/1000ext - 22" WS@sRGB - Logitech Wave - Logitech MX500 - Sony MDR-V700DJ - CoolerMaster ATC110 Brushed Alu
current games: Oblivion, QuakeLive [profile], Silent Hill Homecoming, Fallout 3, Mirror's Edge, Witcher EE

Old Post 13.07.2003 - 12:44 Murph is offline Click Here to See the Profile for Murph Click here to Send Murph a Private Message Visit Murph's homepage! Find more posts by Murph Add Murph to your buddy list

SockE

Banned
Registered: Oct 2002
boa, das is ja ärger genial
Progamer
Spieler auf sehr hohem spielerischem Niveau, die regelmäßig trainieren und auch an internationalen Wettkämpfen teilnehmen. Für Pro-Gamer steht der Erfolg und der Gewinn von Preisen an erster Stelle.

Old Post 13.07.2003 - 12:45 SockE is offline Click Here to See the Profile for SockE Find more posts by SockE

Murph

new and improved!
guckts mal..

(Japanese article)http://www.watch.impress.co.jp/akib...tc_tnn500a.html

--- summary ---
Product Code: Zalman TNN 500A
Price at store: 150,000 yen -- approx. 1,270 USD
Due in: this autumn
P4 3.06/GeForce FX supported
300w power unit
size 286 x 607 x 400 (mm)
flotte Kiste: E7400 2.8@3.0 (282 FSB stockcooled/353 DDR [2gig]) - Vista32 - Asus 9800 GTX+ - Storage 500int/1000ext - 22" WS@sRGB - Logitech Wave - Logitech MX500 - Sony MDR-V700DJ - CoolerMaster ATC110 Brushed Alu
current games: Oblivion, QuakeLive [profile], Silent Hill Homecoming, Fallout 3, Mirror's Edge, Witcher EE

Old Post 13.07.2003 - 12:47 Murph is offline Click Here to See the Profile for Murph Click here to Send Murph a Private Message Visit Murph's homepage! Find more posts by Murph Add Murph to your buddy list

Hermander

stunning...
Registered: Sep 2000
wenn das design nicht so schlecht wäre könnts ja glatt ein "verkaufsschlager" werden

Old Post 13.07.2003 - 12:48 Hermander is offline Click Here to See the Profile for Hermander Click here to Send Hermander a Private Message Find more posts by Hermander Add Hermander to your buddy list

aNtraXx

trailer park king
Registered: Apr 2002
würg das is ja ärger schirch. aber sonst not bad
Signature Image
Originally posted by DAO (12.12.02): ich find katzen im normalen haushalt sinnlos, hunde ebenfalls also kann mas essen
Originally posted by HaBa (15.3.06): Nobody ****s with the HaBa
Originally babbled by ???: volle hittn niedaschittn - plunzenfett und kreidebleich pontigoner österreich (insider FQ 03)
Originally posted by hynk (19.6.06): ois danke kriagst oba a bissi an homosex von mir

Old Post 13.07.2003 - 12:49 aNtraXx is online now Click Here to See the Profile for aNtraXx Click here to Send aNtraXx a Private Message Visit aNtraXx's homepage! Find more posts by aNtraXx Add aNtraXx to your buddy list

Murph

new and improved!
ich glaube es sieht durch die fotos so schlecht aus. vielleicht isses ja wirklich nice schwarz.. dann kommts wie eine "schwangere" Playstation 2 raus

Old Post 13.07.2003 - 12:51 Murph is offline Click Here to See the Profile for Murph Click here to Send Murph a Private Message Visit Murph's homepage! Find more posts by Murph Add Murph to your buddy list

BooTes

Octocat!
quote:

Originally posted by Murph
Price at store: 150,000 yen -- approx. 1,270 USD

Haha, bei dem Preis werdens nicht viel reissen. Klar, das viele Kupfer kostet was, trotzdem zahl ich nicht mehr als 300-350€ dafür...

Old Post 13.07.2003 - 13:38 BooTes is offline Click Here to See the Profile for BooTes Click here to Send BooTes a Private Message Find more posts by BooTes Add BooTes to your buddy list

Juggernout

Focus.
Registered: Jul 2002
quote:

Originally posted by Cobase

Einfach a Wahnsinn...

full ack !

Old Post 13.07.2003 - 15:55 Juggernout is offline Click Here to See the Profile for Juggernout Click here to Send Juggernout a Private Message Find more posts by Juggernout Add Juggernout to your buddy list

Cobase

Mr. RAM
quote:

Originally posted by boo

trotzdem zahl ich nicht mehr als 300-350€ dafür...

Und das sagt einer, der über 200€ ALLEINE für 1 Silent-NT ausgibt.
Ignazio Silone: Der neue Faschismus wird nicht sagen: Ich bin der Faschismus. Er wird sagen: Ich bin der Antifaschismus.
Johann Wolfgang von Goethe: Wer sich den Gesetzen nicht fügen lernt, muß die Gegend verlassen, wo sie gelten.
Konrad Adenauer: Alles, was die Sozialisten vom Geld verstehen, ist die Tatsache, daß sie es von anderen haben wollen.

Old Post 13.07.2003 - 17:22 Cobase is offline Click Here to See the Profile for Cobase Click here to Send Cobase a Private Message Find more posts by Cobase Add Cobase to your buddy list

Cobase

Mr. RAM
Vorstellung auf Warp2search

Old Post 24.07.2003 - 22:15 Cobase is offline Click Here to See the Profile for Cobase Click here to Send Cobase a Private Message Find more posts by Cobase Add Cobase to your buddy list
All times are GMT +1 hour. The time now is 11:31.

Post A Reply
[1] 2 3 »  

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: