"Der PC läuft auf Standardtakt, dafür ist mein Android-Tablet übertaktet. Man muss einfach mit der Zeit gehen." « that
Thread rating

[1] 2 »  
Author

Post A Reply

FireGuy

Administrator
der Spalter
Registered: Mar 2000
Eigentlich wollte ich nur ein Modell, für ein kommendes Holzcase bauen, nun überlag ich mir, ob ich die Schachtel nicht lassen soll

Der Nachfolger der legendären Schachtel (manche werden sich erinnern )

Maße: 120x320x230mm

click to enlarge click to enlarge click to enlarge click to enlarge click to enlarge

Old Post 13.08.2003 - 20:53 FireGuy is offline Click Here to See the Profile for FireGuy Click here to Send FireGuy a Private Message Visit FireGuy's homepage! Find more posts by FireGuy Add FireGuy to your buddy list
Report to moderator Reply with quote

Mr. Zet

resident spacenerd
Registered: Oct 2000
w00t, FG-pfusch in reinkultur

/me remembers the predecessor
"Circling the Earth in my orbital spaceship I marveled at the beauty of our planet. People of the world, let us safeguard and enhance this beauty — not destroy it!" ~ Yuri Gagarin, 1st person in space

Wäh oida! So stell ich mir den Geschmack vor, wenn man Pikachu abschleckt. ~ Bodominjaervi über Vanilla Coke :D

Old Post 13.08.2003 - 20:55 Mr. Zet is offline Click Here to See the Profile for Mr. Zet Click here to Send Mr. Zet a Private Message Find more posts by Mr. Zet Add Mr. Zet to your buddy list

charmin

std::cout << "stfu\n";
Registered: Dec 2002
das case in der kloschüssel is ja schon krank genug

aber das?

pff
Signature Image
Intel I7 4790K @ 4x 4,4Ghz @ 1,190V | Noctua NH-D14| 16Gb Team Group DDR3 2133Mhz @ 10-12-11-28-1T | EVGA GTX 780 Ti SC ACX @ 1200Mhz Core + 3760Mhz GDDR5| Asrock Z97X Fatal1ty Killer | Seasonic M12D 850W MODU PSU | SB Recon3D Fatal1ty Pro | Samsung 840 Evo SSD 500Gb | Asus VG248QE 144Hz 3D Monitor | Logitech G710+ | Roccat Kone XTD | LG G2 @ Paranoid Android (4.4.4)

Old Post 13.08.2003 - 21:00 charmin is offline Click Here to See the Profile for charmin Click here to Send charmin a Private Message Find more posts by charmin Add charmin to your buddy list

HitTheCow

it's been an honor.
Registered: Mar 2002
mahh nedmal ne "marken-schachtel*
deftenski lügt doch nicht!

Old Post 13.08.2003 - 21:07 HitTheCow is online now Click Here to See the Profile for HitTheCow Click here to Send HitTheCow a Private Message Find more posts by HitTheCow Add HitTheCow to your buddy list

SockE

Banned
Registered: Oct 2002
hui

wie lange hast gebraucht ?
Progamer
Spieler auf sehr hohem spielerischem Niveau, die regelmäßig trainieren und auch an internationalen Wettkämpfen teilnehmen. Für Pro-Gamer steht der Erfolg und der Gewinn von Preisen an erster Stelle.

Old Post 14.08.2003 - 12:01 SockE is offline Click Here to See the Profile for SockE Find more posts by SockE

FireGuy

Administrator
der Spalter
~1.5h mit dem ganzen anpassen

Old Post 14.08.2003 - 12:50 FireGuy is offline Click Here to See the Profile for FireGuy Click here to Send FireGuy a Private Message Visit FireGuy's homepage! Find more posts by FireGuy Add FireGuy to your buddy list

SockE

Banned
Registered: Oct 2002
hm, mich wunderts dass die lüfter so gut drauf halten.
Progamer
Spieler auf sehr hohem spielerischem Niveau, die regelmäßig trainieren und auch an internationalen Wettkämpfen teilnehmen. Für Pro-Gamer steht der Erfolg und der Gewinn von Preisen an erster Stelle.

Old Post 14.08.2003 - 13:11 SockE is offline Click Here to See the Profile for SockE Find more posts by SockE

FireGuy

Administrator
der Spalter
Hat mich auch gewundert, aber das Ding ist sehr stabil, also in den Rucksack und so, wär kein Problem.

Wär ma fast runtergefallen und habs nur an dem Lüfter gehalten, auch nix ausgerissen oder so

Old Post 14.08.2003 - 13:47 FireGuy is offline Click Here to See the Profile for FireGuy Click here to Send FireGuy a Private Message Visit FireGuy's homepage! Find more posts by FireGuy Add FireGuy to your buddy list

NeseN

Nobody f*ks with DeJesus!
Registered: Feb 2003
sieht wirklich net übel aus! sehr nice

greetinx NeseN
Sys:I7 2600K @ 4,8ghz cooled by HK3.0| Asus P8P67B3 | 4x4GB Corsair Vengeance DDR3-1600 | Asus 7970@1125/1575 | Samsung 830 256GB | 2x WD Green 500GB @ Raid0| Asus DRW-1814BLT | OCZ 1000W | Logitech G510 | Dell 2708WFP | Dell 2407WFP |
Sys2: Q6600(G0) | Asus P5E | Asus EAH4350 Silent | 2x2GB Corsair Dominator DDR2-1066 | 80GB Intel X25-M G2 | 11,25TB Storage | Enermax Liberty 400W|

Old Post 14.08.2003 - 16:58 NeseN is offline Click Here to See the Profile for NeseN Click here to Send NeseN a Private Message Find more posts by NeseN Add NeseN to your buddy list

heph

is just away :-)

Registered: Sep 2002
@fg

wie hast es gmacht , daß des mobo in der schachtel so gut haltet???

ansonsten gute idee.. da mir keiner ein gehäuse verkaufen will werd ich jetzt nur mehr solche cases benutzen :-))

lg
--------------------------
just wireless (just free) [ just happy ]

Old Post 14.08.2003 - 17:02 heph is offline Click Here to See the Profile for heph Click here to Send heph a Private Message Find more posts by heph Add heph to your buddy list

FireGuy

Administrator
der Spalter
@heph: 2 Lagen Montageband und Heißkleber

Old Post 14.08.2003 - 17:15 FireGuy is offline Click Here to See the Profile for FireGuy Click here to Send FireGuy a Private Message Visit FireGuy's homepage! Find more posts by FireGuy Add FireGuy to your buddy list

TOM

Oldschool OC.at'ler
Registered: Nov 2000
ich wünsch dir einen transport mit regen
o.v.e.r.clockers.at since 11/00 | Parkour since 08/04

Old Post 14.08.2003 - 17:25 TOM is offline Click Here to See the Profile for TOM Click here to Send TOM a Private Message Visit TOM's homepage! Find more posts by TOM Add TOM to your buddy list

Mr.Ed

Big d00d
Registered: Dec 2002
[x] vote for "quickest-sickest-freakest 'case' of the month"

Hast eh recht: Warum schön, wenn's schachtlig auch geht?
Schnell gebastelt, rotzfrech und zweckmäßig ist es auf jeden Fall. Sick aber auch ganz schön...

Halt dieses "Case" bloß fern von deinem Barbecue-Set.

g0t ********** @ rascom? SOOO viel Zeit zum Privat-Modden?

Übrigens: EffGeh, du bist K-R-A-N-K ! (Sorry, das musste ich einfach loswerden ) Aber kranke Menschen braucht die Welt eh viel mehr...

quote:

Originally posted by FireGuy
Wär ma fast runtergefallen und habs nur an dem Lüfter gehalten, auch nix ausgerissen oder so
Saftiges Steak: "Ich behandel meine IDE Kabel so wie sies verdient haben"

Ernährungstipp: Jeden 2. Tag ein Stück Rindfleisch oder Schwein passt schon... Hendl is
irgendwie kein richtiges Fleisch, des geht ziemlich immer.

Old Post 15.08.2003 - 01:02 Mr.Ed is offline Click Here to See the Profile for Mr.Ed Click here to Send Mr.Ed a Private Message Find more posts by Mr.Ed Add Mr.Ed to your buddy list

Frys_Assassin

information keeper
Registered: Oct 2001
ja, ich schon nice aber die idee is leider schon alt und ich hab schon einige ebenso gute umsetzungen gesehen. daher kann ich mich für das leider nicht so sehr begeistern...
aber was anderes, warum sind deine PCI karten quer drin, ein paar mehr pics vom innenleben wären interessant.

Old Post 15.08.2003 - 01:10 Frys_Assassin is offline Click Here to See the Profile for Frys_Assassin Click here to Send Frys_Assassin a Private Message Find more posts by Frys_Assassin Add Frys_Assassin to your buddy list

sp33d

fu** that loser
Registered: Sep 2002
einmal schachtel immer schachtel

ich komme auch nicht mehr weg jedes mal wen ich so ein schönes karton teil sehen denke ich schon nach was da wohl rein passen würde

siehe hier 2 threads...

grats mon
♥ DIABLO III
Profil-Link

Old Post 15.08.2003 - 13:32 sp33d is offline Click Here to See the Profile for sp33d Click here to Send sp33d a Private Message Find more posts by sp33d Add sp33d to your buddy list
All times are GMT +1 hour. The time now is 10:15.

Post A Reply
[1] 2 »  

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: