URL: https://www.overclockers.at/spiele/far_cry_64bit_patch_142191/page_1 - zur Vollversion wechseln!
http://www.amd.com/us-en/Processors...l?redir=IEGFC01
die vergleichenden screenshots (32 vs 64bit) schaun aber imho ärger lächerlich aus.
edit: verbesserungen:
All Levels
* Improved terrain textures
* Increased view distance
* Offset bump mapping added for rock and stone objects
* More insects and birds
On the Pier Level
* New beach road with additional vehicle
* Barrel storage camp
* Opened more space to explore
Pier and Boat
* New terrain textures with shader
Two New 64-bit only Multiplayer levels
* Stronghold
* Gorge
kleiner review des patches @ anandtech
video, das die unterschiede demonstriert: http://cdrom.amd.com/devconn/farcry/divx_farcry.avi (~22mb, slow)
fazit:
"AMD's goals are quite admirable, but the fact of the matter is that none of the visual improvements enabled by the Far Cry patches had anything to do with AMD64 or EM64T. They are artificially limited to run on those platforms alone, but could work just as well on a 32-bit platform."
:ugly: !
lustiger vergleich bei den screenshots!
bringt des eigentlich performance mäßig auch was?
scheinbar nicht - sie haben die zusätzlichen kapazitäten "nur" für weitsicht, bessere texturen etc. verwendet
"none of the additions or enhancements have anything to do with 64-bit memory addressability. In fact, a fast GPU is all you really need to take advantage of most of these features - not a 64-bit CPU."
btw, der download der beiden patches (das 64bit upgrade & die MP-karten) beträgt ~950mb.
es gibt auch für cronicles of riddick einen 64bit patch nur bringt der genausowenig
Zitat von Smutscheinbar nicht - sie haben die zusätzlichen kapazitäten "nur" für weitsicht, bessere texturen etc. verwendet
overclockers.at v4.thecommunity
© all rights reserved by overclockers.at 2000-2025