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Es gibt ein neues Open World-MGS. Film kommt auch 
Die Kritiker waren allesamt begeistert, aber bis auf zwei oder drei Shots vom Snake (?) gibts leider nicht viel. Man darf gespannt sein..
http://kotaku.com/5939164/konami-re...oks-fxxking-hot
Zitat@kazamatsuri said, "Metal Gear Solid Ground Zeroes demo was truly amazing, running on a PC at current-gen specs. Wow."
@markmacd tweeted, "Demo of "Metal Gear Solid Ground Zeroes", started w cutscene (all realtime), went into gameplay, open world, night, raining, base. AMAZING," followed by "Snake crawled @ avoiding searchlights, killed guard, rode jeep, called in heli for evac. Sounds like MG, but the scale & atmosphere... Wow."
@ItCameFromJapan chimed in with more details, saying, "Ground Zeroes on Fox Engine - rich detail, open world, and Old Snake is back!"
mein erster Gedanke beim pic: Splinter Cell? 

das video macht aufjedenfall lust auf mehr..ich bin ja schon gespannt ob das spiel noch für aktuelle gen erscheint oder für die nextgen
gameplay -> 9:50
http://www.ign.com/videos/2012/09/0...-14-minute-demo
Pflichtspiel, wie jedes Metal Gear 
Hoffentlich mit besserer Performance als MGS4. Das hat schon oft geruckelt, sah aber auch beeindruckend aus.
mgs hatte schon sehr epische stellen dabei.
schade, dass ich die serie nicht seit anbeginn verfolgen konnte.
teil 4 muss ein fest für stunde-0-fans gewesen sein.
Optik is
Kann mir ned vorstellen das das auf den Konsolen so rennt ...
mgs4 hatte zwar mehr cutscenes als gameplay aber genau das hab ich geliebt
schaut SEHR gut aus, freu mich schon 

mehr mgs von Kojima, whooop!!
außerdem:
http://www.ign.com/articles/2012/09...emo-impressionsZitatToday at PAX, Metal Gear creator Hideo Kojima unveiled the first gameplay of Metal Gear Solid: Ground Zeroes, which he called a "prologue" to Metal Gear Solid 5.
Zitat5) Fox Engine is flexible, and built for the future
The demo was said to be running on a PC, but capped to the specification of current Xbox/PS3 consoles. Kojima has long talked about Fox Engine's flexibility for cross-console development, allowing easy porting of code from PS3 to Xbox to PC and so forth. At E3, Kojima told us Fox Engine was more of a development philosophy than pure technology, allowing manipulation of game elements in real time, making production easier.
The technical elements are very complex, but as a rough analogy, it sounds like Team Kojima developers can play, change and test things on-the-fly, rather than compiling the code to play it. On Twitter, Kojima was talking about how Fox Engine allows mo-cap sessions to be rendered in real time for preview purposes, rather than processed for later.
What's more interesting is that Konami is said to be positioning Fox Engine 'for both cloud gaming and next gen consoles'. Sony recently acquired cloud gaming firm Gaikai, and this could play a major role in the future. One advantage of the cloud is that it allows very high specification games to run on remote servers, suiting a scalable engine like Fox Engine. It's possible Ground Zeroes will exist as a cross-format game, with standard PS3 / 360, plus deluxe PC and next-gen versions.
Phantom Pain Trailer:
http://www.gametrailers.com/videos/...remiere-trailer
Grafisch nice, aber was ich mit dem Video selbst anfangen soll 
Die neue Fox Engine hat es drauf:
Na da bin ich mal gespannt, bis jetzt haben mir alle Teile gefallen.
Kommt das Spiel für PS4 kauf ich sie allein deswegen schon, MGS ist und bleibt für mich ein Konsolen-Spiel.
Metal Gear Solid 5 E3 2013

Der Trailer ist fast pervers gut. Auch die Ingame-Footage verspricht viel. Wahnsinn!
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