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[Switch/XBox/PS4/PC] Fall Guys: Ultimate Knockout

nfin1te 05.08.2020 - 09:47 12191 62
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nfin1te

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Zitat aus einem Post von XXL
Da ist halt der twwet von maestro interessant, anscheinend war da schon ein anti-cheat eingebaut der die Leute in einem Limbo befördert hat :D

Bei den Team-Spielen zeigt sich halt teilweise die Schwäche von einem Battle Royal Spiel, zusammenarbeiten kennen die Leute nicht, hab schon oft bei Rock n Roll verloren weil ich zu zweit mit einem anderen den ball nicht mehr über Hindernisse gebracht haben weil das restliche Team einfach nur zum Blocken der anderen ganz vor gelaufen ist :D

Eh, aber wirklich zuverlässig funktioniert dürfte das nicht haben.

Gestern den Fall gehabt, dass bei Jinxed der ERSTE (der mit Wolke) in unserem Team nicht gecheckt hat, was er machen muss.
Hat einfach niemanden gejinxed und ich konnte nur so zuschauen wie er sich versteckt hat :O

nfin1te

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Ich weiß, das Interesse hält sich in Grenzen :D

Dennoch: Heute startet Season 3 mit 7 neuen Levels und vielen Änderungen:

New Levels
- Tundra Run: Dodge snowballs, punchers and flippers in a mad dash to the finish line!
- Freezy Peak: Use blizzard fans and flippers to ascend the peak in the most epic race Round yet!
- Ski Fall: Traverse a giant ice slide and dive through bronze, silver and gold rings to score points and qualify!
- Pegwin Pursuit: Chase down and keep hold of the Pegwin to score points for your team!
- Snowy Scrap: Roll your team’s Snowball over snow patches to make it larger! Last team to hit 100% are eliminated!
- Thin Ice: A spiritual successor to Hex-a-gone where players must traverse layers of breakable ice to avoid falling into the slime. Last bean remaining wins!
- Roll Off: A Final round variant of Roll Out with added rising slime to make things interesting. Get grabbing!

Features
- Crown Ranks! Now the crowns you’ve won will help you climb through the ranks and unlock exclusive rewards.
- Stay up-to-date on Fall Guys news and announcements with the new in-game Bulletin feature.
- You can now link your Amazon Prime account to Fall Guys for exclusive in-game rewards.
- The Show Selector will have a clear indicator for when new shows are available.
- Improved in-game messaging for various errors and connectivity dialogs.
- Improved performance and visuals of transparency effect when Fall Guys are occluded by geometry.
- Steam Only: Early Access release of Private Streamer Lobbies is now available! This is invitation-only for now, and requires 40-60 players to start a custom match.
- PS4: The camera sensitivity slider has more degrees of freedom

Bugfixes
- Fall Mountain: improved the issue where grabbing the crown sometimes does not end the level. We will monitor this fix through launch!
- Royal Fumble: invisible platform has been removed.
- Perfect Match: fixed issue with spawning next to the spinner.
- Physics: Fixed ball objects being jittery or non-responsive in levels like Hoarders.
- Item Shop: Fixed certain items not coming into the store.
- Parties: Further improved groups stability in certain cases.
- UI: Certain language fonts had missing or corrupt characters.
- Show Selector: Searching for multiple shows will now correctly display the show landed on during matchmaking.
- Levels: Fixed the Score and Elimination UI in-game on certain levels.
- Levels: Bugfixes across most of the rounds.

nfin1te

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Still not giving up :D


Ich kann nur empfehlen, es sich nochmal anzuschauen wenn einem das Spielprinzip gefällt. Ist deutlich runder geworden im Gegensatz zu letztem Jahr.
Bearbeitet von nfin1te am 18.02.2021, 16:23

XXL

insomnia
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Muss ich glaub ich echt mal machen, ich versteh aber nicht wieso man jedes Spiel in Seasons splitten muss, ja so bringt es viel für Leute die das Spiel jeden Tag und viel spielen, aber irgendwie ist für mich da schon ein Frustlevel erreicht wenn man immer wieder von neuem anfangen muss wenn man nicht viel spielt :D

nfin1te

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Zitat aus einem Post von XXL
Muss ich glaub ich echt mal machen, ich versteh aber nicht wieso man jedes Spiel in Seasons splitten muss, ja so bringt es viel für Leute die das Spiel jeden Tag und viel spielen, aber irgendwie ist für mich da schon ein Frustlevel erreicht wenn man immer wieder von neuem anfangen muss wenn man nicht viel spielt :D

Man muss nicht von neu anfangen.
Die Seasons beschränken dich in keinster Weise, sondern sind eigentlich nur Updatetermine.

Was bringt eine Season?
- neues Theme (S2 war Ritter und Burgen, S3 Winter/Weihnachten, S4 TBA)
- Neue Levels/Kostüme in dem Style
- Ja, man beginnt vom Level her bei 0 (bis 40) - allerdings ist das überhaupt nicht schlecht, es geht sehr schnell auf 40 und man kriegt eigentlich bei jedem Levelup Skins, Plates, Kronen oder andere Sachen.
- Es gibt neuerdings auch einen seasonübergreifendes Crownranking (max Level bei 3039 Wins :D - afaik hat das aktuell nur ein einziger Spieler, KawaiiNekoWaifu - der hat 5500+ Wins)
https://fallguysultimateknockout.fa...wiki/Crown_Rank

Man verliert somit rein garnichts, weder Kostüme, noch alte Levels, nix.

Es gibt mittlerweile auch mid-Season-Updates. Da kommen neue Levelvariationen von bestehenden Levels dazu + Bugfixes.

Monetarisierung gibts nachwievor nur in Form von Season DLCs um 4,99.
Kudos kann man ofc auch kaufen, aber wenn man das Spiel spielt, braucht man das überhaupt nicht, man verdient eigentlich genug. Wir haben grad 50k Kudos, ohne irgendwas kaufen. Ist also echt fair eigtl.
Bearbeitet von nfin1te am 18.02.2021, 12:09

XXL

insomnia
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Ich habs in Season 1 glaub ich gerade mal auf Level 15 geschafft, deswegen mein ich ja für Leute die das vielleicht 1-2 mal die Woche zwischendrinnen spielen ist das nicht sehr befriedigend :D

aber es stimmt, eigentlich schaltet man ja keine Fähigkeiten oä frei, aber irgendwie ist da der Completionist am Werk der sagt wennst es nicht bis zum Top-Level schaffst dann wurmt dich das :D

quilty

Ich schau nur
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Zitat aus einem Post von XXL
ich versteh aber nicht wieso man jedes Spiel in Seasons splitten muss
player retention & monetization

Die Spieler die (wirklich viel) Geld in ein Spiel wie diese stecken brauchen immer wieder neue Anreize zu spielen

nfin1te

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Zitat aus einem Post von XXL
Ich habs in Season 1 glaub ich gerade mal auf Level 15 geschafft, deswegen mein ich ja für Leute die das vielleicht 1-2 mal die Woche zwischendrinnen spielen ist das nicht sehr befriedigend :D

aber es stimmt, eigentlich schaltet man ja keine Fähigkeiten oä frei, aber irgendwie ist da der Completionist am Werk der sagt wennst es nicht bis zum Top-Level schaffst dann wurmt dich das :D

Ja gut, für casual casuals... ja... aber zu einfach machen bringt ja dann auch keine Motivation. Also wenn du halbwegs regelmäßig spielst, hast du kein Problem mit Level 40. Eine Season dauert ja auch 2-2.5 Monate - je nach dem - sogar meine Freundin bringt Lvl40 zam. :D
(Man braucht vgl. mit S1 auch weniger XP auf Lvl40 - es wurde reduziert - es ist auf jeden Fall kein Grind. :))

nfin1te

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52pyhw_251158.jpg

:D

fall-guys-season-4_251159.jpg

Heute gelaunched, kanns - as usual ofc :D - empfehlen und die wichtigsten bzw. coolsten Änderungen unten in Rot.


Fall Guys Season 4 - Space Theme

New Rounds
  • Skyline Stumble - Our new 60-player gauntlet showcases a mega assortment of fresh futuristic obstacles, including Low Gravity Zones, Forcefields and Lasers!
  • Hoverboard Heroes - Set sail for slimy seas as players dive and stumble over perilous obstacles. Ride out the chaos on the hoverboard ‘til the finish line or face elimination!
  • Basketfall - Team up to shoot some hoops in low gravity. This is the Fall Guys future, so prepare for a very silly number of basketballs...and triple hoops!
  • Short Circuit - A new type of racing Round drops beans on the grid and propels them through lap after lap of gravity-defying, obstacle-strewn mayhem!
  • Power Trip - Stumble onto the future-funk dancefloor and light up those tiles in a battery-powered battle for disco domination!
  • Big Shots - Ever wondered what it’d be like to stand on a See Saw while inflatable stars, magnets, gamepads, and miniature Saturns were shot at you? Well, now you’ll know
  • Roll On - It’s Roll Out...but a race!? In this classic themed Round, 60 players dash to the finish line over a series of rambunctious rotating drums. Don’t fall off!

New Feature: Squads Mode! Qualify together as a Squad of 4, with your whole Squad claiming victory if any of you win the final Round!
New Round Type: Squad Race. Score points for your squad by crossing the finish line- The higher your position, the more points you earn! The lowest scoring Squads get eliminated, so every Squad member’s performance matters!
New Round Type: Squad Survival Score points for your squad by staying out of the slime! The lowest scoring teams get eliminated, so try to target other squads and throw them off their game!
New Feature: Daily Challenges Log in each day to receive new Challenges to earn bundles of Fame and Crown Shards!
New Currency: Crown Shards Earn 60 Crown Shards to transform them into a shiny new crown! Collect Shards through Challenges and Squads, and check your balance in the Show Selector screen.

Character Improvements:
  • Sturdier Beans: We’re improved our Fall Guys to be more sturdy when taking hits both from other players. No more ragdolling just because another bean brushed you in mid-air!
  • Fixed some ragdolling and excessive jumping issues in some rounds, for example unrelenting ragdolling on Hex-A-Gone after colliding with another Fall Guy
  • Fixed errors related to ledge-climbing in some levels like Wall Guys, such as Sweat animations failing to play, and inability to climb a ledge when a flipper is present
  • Increased physics performance for distant players, leading to an overall smoother experience
  • Improved character behaviour when carrying objects around

Post-elimination flow: you can now quit at any time after being eliminated, no more waiting for the next round to load

UI Improvements:
  • Fixed text displaying that 40 players are needed to start a game on playlists with restricted numbers (I.E Hex-a-Gone Trials)
  • Fixed 16/15 eliminated showing on Thin Ice
  • Fixed the Qualified element not reducing in value when a player becomes eliminated during Slime Climb

Other fixes and improvements:
  • Fall Mountain will now spawn players in a single line so no one is at a disadvantage
  • Improved victory moment and flow at the end of episode
  • Reduced network traffic usage which should alleviate some of the latency-related issues
  • Fixed Fall Guy clipping through the yellow conveyor belt section and getting stuck on Slime Climb
  • Improved hoops scoring reliability and fixed cases such as scores failing to update on Ski Fall
  • Fixed visual post-processing issues in certain cases like spectating or rotating the camera at some angles
  • Fixed Fall Guy respawning twice on the platform next to the mountain peak after falling into the abyss on Freezy Peak
  • Fixed invisible Hex-A-Gone tiles in both spectator mode and during normal play
  • Fixed multiple players respawning in the same spot on Ski Fall
  • Fixed post-processing flickering and missing Fall Guys X-Ray outline when a player grabs a carriable object within close proximity to a wall
  • Fixed poor performance in the Outfits menu when browsing with many items available
  • Fixed flickering clouds on Perfect Match
  • Fixed disqualification on Door Dash after players yeet over the finish line into oblivion
  • Fixed camera pivoting backwards after a user has respawned in Knight Fever
  • Fixed Checkpoint not triggering in Tundra Run if a Fall Guy is punched high enough into the air
  • Fixed number of players qualifying exceeding the qualification limit in all race-type Rounds
  • Fixed invisible mid-air collisions when a Fall Guy hit by the flippers during Knight Fever
  • Fixed Fall Guy with equipped costume showing as the default bean during an episode
  • PS4: Fixed the blurred surrounding area of a Fall Guy on PS4 Pro
  • PS4: Fixed memory issues on Base PS4 when opening the customiser with all cosmetics unlocked
  • PS4: improved performance and stability in the menus and on certain rounds
  • PC: Fixed 'Back' and 'Random' buttons not working in the Customiser menus with the mouse
Bearbeitet von nfin1te am 22.03.2021, 20:39

Anne56

Banned by Moderators
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Hallo zusammen,

Ist dieser Spiel "Fall Guys" Split-screen? Ich meine jetzt für xbox, wenn das Spiel im Sommer für Xbox erscheint.
danke.

lg:)

nfin1te

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To whom it may concern :D


Fall Guys Season 5 Patch Notes 1.26

Season 5 New Levels
- Treetop Tumble – Take branching routes in a scramble to the finish. Filled with perilous Log Swings and Expanding Frogs.
- Stompin’ Ground – Dash, dive and dodge in a hectic escape from three mechanical Rhinos. Good luck!
- Lost Temple – Navigate the shapeshifting Lost Temple where the elusive path to the Crown is ever-changing.
- Lily Leapers – Bounce to the bean rhythm of Lily Leapers as you conquer each layer by leaping from drum to drum.
- Bubble Trouble – A five-way arena bout that’s all about rapid-fire beans and bubble poppin’ dreams!
- Pegwin Pool Party – Zoom down zippy slides and grab those pesky Pegwins. The longer you cling on, the more points you’ll gain. We hope you’ve got a good grip!

New Features
- Limited Time Events – Special short-duration Challenges with the chance to win points and unlock unique cosmetic rewards
- Squad Enhancements – New Duos and Trios Shows!

Improvements
- Performance enhancements across multiple Rounds
- More stable connectivity during the countdown phase of Round introductions
- Camera sensitivity adjustment is now available for both axis
- Better netcode interpolation; should mean visuals appear smoother and more responsive
- Egg physics have been improved
- Character: improvements to mantling onto ledges at high latency
- The active player indicator will now move without jitter

Bug Fixes
- Squads: Lobby numbers should no longer start declining from 39/40 or force players to re-queue
- Fixed issue with some Challenges not awarding Crown Shards properly
- Multiple achievements were failing to unlock, these should now be resolved
- Improvements to end of Round rewards flow stability. Shows no longer hang in some situations
- Fixes to cosmetic display bugs, including Costumes and Emotes
- Big Fans: players can no longer jump off the map
- Royal Fumble: players no longer able to climb invisible platform
- Hoverboard Heroes: players could get stuck at a point on the map; now fixed
- Optimised certain Rounds to prevent memory crashes on PS4
- Skybox rendering issues on PS4 have been fixed
- Certain Season 4 Rounds had flashing lights which could cause issues for some of our photosensitive players, this situation has been improved

XXL

insomnia
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Wird mal wieder Zeit für meine halbjährlichen 20 Minuten :D

Wyrdsom

Komischer Kauz
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Zitat aus einem Post von XXL
Wird mal wieder Zeit für meine halbjährlichen 20 Minuten :D

Das klingt irgendwie falsch :D :D :D

Dreamforcer

New world Order
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ich will endlich crossplay, kann doch nicht so schwer sein bei so einem game
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