"Christmas - the time to fix the computers of your loved ones" « Lord Wyrm

The Passion

Venkm@n 07.10.2003 - 10:16 552 6
Posts

Venkm@n

Big d00d
Avatar
Registered: Oct 2002
Location: Wien/Österreich
Posts: 173
Der neue Film vom Mel Gibson, er erzählt über die letzten 12 Stunden Jesus Christus.
Der Film könnte potential haben.

Trailer

Release Date: April 2004
Director: Mel Gibson
Cast: James Caviezel; Monica Bellucci; Rosalinda Celentano; Sergio Rubini

HaBa

Legend
Dr. Funkenstein
Avatar
Registered: Mar 2001
Location: St. Speidl / Gle..
Posts: 19618
Ist das nicht der der nur in Lateinisch erscheinen wird, und der sehr stark wegen anti-jüdischen Aussagen (ich mein, bei der Story IMHO klar) geflamed wurde?

LxDj

2 Frags in 2 Seconds
Avatar
Registered: Jan 2003
Location: AT
Posts: 829
nur in latein???
da müssen ja dann auch die actors zumindest a bissl latein können.
viele werden sie denn dann aber net anschauen....

HaBa

Legend
Dr. Funkenstein
Avatar
Registered: Mar 2001
Location: St. Speidl / Gle..
Posts: 19618
Oder wars althebräisch, hmmm

LxDj

2 Frags in 2 Seconds
Avatar
Registered: Jan 2003
Location: AT
Posts: 829
Is THE PASSION really going to be in Hebrew, Latin, and Aramaic?
(A) Yes, all spoken language in THE PASSION is either in Latin, Aramaic, or Hebrew. It is still under discussion as to whether or not there will be subtitles in the theater release. Rough cuts of the film that have been seen do contain subtitles throughout the film.

Anon337

done
Registered: Sep 2000
Location: .
Posts: 2819
ohne untertitel wärs imho nicht vermarktbar. wer schaut sich schon einen film an, bei dem er die dialoge nicht versteht :rolleyes:

vorallem arameisch ist nicht gerade ein weit verbreitete sprache :D

semteX

Risen from the banned
Avatar
Registered: Oct 2002
Location: Pre
Posts: 14340
nö... kein film für mich
Kontakt | Unser Forum | Über overclockers.at | Impressum | Datenschutz